Monday, December 13, 2010

Bizim Dogum Hikayemiz - I


Hikayeyi anlatmaya bi hafta öncesinden baslamak mantikli sanirim. Ada'nin dogumu icin Türkiye'den gelen abim ve annemle hamileligimin son bi haftasini geciriyorduk. Ben bi yandan "Abim Türkiye'ye dönmeden dogum olur mu?" nun sikintisini yasiyordum, bi yandan da "Aa muhakkak suraya da gidelim, buraya da gidelim" diye planlar yapiyordum. Bu gazla zaten hemen hemen her gün disari cikarak, Sikago sokaklarinda bol bol gezip, müzeleri ziyaret ederek gecirdim son hamilelik günlerimi. Özgür kizim yine hic sorun cikarmayarak annesini hamilelik boyunca oldugu gibi hamileligin son haftasinda da özgür kildi.

Ama persembe günü doktora gittigimizde hafiften endiselenmeye baslamistim, hatta bi gece önce paranoyaklasip bu bebek az kimildamaya basladi, bi problem mi var acaba diye düsünüyordum. Doktorun bana söyledigi tahmini dogum zamanina girmistik (31 Ekim'di doktorun tahmini) ve ben daha henüz kasilma, vs. hissetmiyordum. Bu endiselerimi gören doktorum beni muayene ettikten sonra acilmanin basladigini, dogumu pazar gününe kadar her an bekledigini ve bu durumda suni sancinin benim icin bi secenek olabilecegini söyledi.  "Eve git, bi düsün tasin, esinle konus, beraber karar verin. Bu kadar sikinti yaparsan hem kendine hem bebege zarar verebilirsin. Onun yerine suni sanciyla bebegine 1-2 gün öncesinde kavusabilirsin" dedi. Eve gelirken Salihle konustum, o suni sanci bebege ya da bana zarar veriyor mu diye konuyu arastirdi, bi zararin olmadigini söyledi. Ben de abimin pazar günü dönecegini düsünüp, annemle ikisinin yanimda oldugu zaman kendimi daha iyi hissedecegime karar verip suni sanci istedigimizi doktora bildirdim.

2 comments on "Bizim Dogum Hikayemiz - I"

Moonshine on December 16, 2010 at 11:29 AM said...

devamını da bekliyoruz dogum hikayenizin, merakla :)

Deniz on December 16, 2010 at 4:04 PM said...

üzerinde calismaktayim :)

Post a Comment

 

Anne olunca anlamadiklarim Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez