Tuesday, December 21, 2010

Adali Rüya


Normalde bi hayli rüya gören bi insan olarak hamileligin basindan beri Özgür'ü rüyamda görmem pek dogaldi aslinda. Ama yine de her bi rüya o dönem bilincimin altindan neler gectigiyle yüzlesmek icin güzel firsatlardi benim icin. Mesela Ada'yi kocaman sarisin mavi gözlü bi bebek olarak gördügüm zaman Ada'nin nasil bi bebek olacagini cok merak ediyordum.

Gectigimiz gecelerden birinde ise söyle bi rüya gördüm: Salih, Ada, ben ve Salih'in bi arkadasi yanyana ayakta duruyoruz bi yerde. Ada 16-17 yaslarinda. Iciyoruz hep beraber. Salih, sagimda duruyor; Ada solumda. Bi süre sonra Ada sarhos oluyor, böyle yere düsüyor felan :) Ben bunu kaldiriyorum yerden, kundakliyorum (!) , tekrar yerine oturtmaya calisiyorum. Salih Ada'nin sarhos oldugunu fark edince kizmaya basliyor (tam da Salih'ten beklenecek davranis ya!:)) iste "Niye icki icirdiniz Ada'ya?" felan diye. Ben de kiziyorum "Sanki Ada icerken sen yanimizda degildin" diye :)

0 comments on "Adali Rüya"

Post a Comment

 

Anne olunca anlamadiklarim Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez